عکس های عاشقانه + شعر


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 2132
بازدید کل : 50594
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 380
تعداد آنلاین : 1


-






آمار مطالب

:: کل مطالب : 105
:: کل نظرات : 380

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 26
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 71
:: بازدید ماه : 2132
:: بازدید سال : 3963
:: بازدید کلی : 50594

RSS

Powered By
loxblog.Com

پرواز در رویا ❤ lonely ❤

عکس های عاشقانه + شعر
دو شنبه 30 / 1 ساعت 1:5 | بازدید : 761 | نوشته ‌شده به دست ℜℯℒℴ | ( نظرات )

عکس های عاشقانه و رمانتیک

وقـتـي دلـت گـرفـتـه

وقـتـي غـمـگـيـنـي

وقـتـي از زنـدگـي سـيـري

حـواسـتـو خـيـلـي جـمـع کـن

چــون طــعــمــه خــوبــي هــســتــي...





:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , عکس متحرک زیبا , شعر , شعر عاشقانه , شعر بیکسی , شعر موضوعی , دلنوشته ها , دلنوشته های من , دلنوشته های دوستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ترلان در تاریخ : 1393/1/30/6 - - گفته است :
آخرین بار که من از تهِ دل، خندیدم
علتش پول نبود...
انعکاسِ جُوک هر روز نبود...
علتش، چهره‌یِ ژولیده‌یِ یک دلقک، یا زمین خوردن یک کُور، نبود...
من بهِ «من» خندیدم!
که چو یک دلقکِ گیج
نقش یک خنده به صورت دارم،
و دلم میگرید...!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: